sobota, 2 lutego 2013

Niebo w mej południowej Arkadii

Fot.AM
    Niebo w naszej południowej Arkadii często zmienia się jak w kalejdoskopie. 
   Potrafi być tajemnicze, groźne lub bezkresne. 
    Chciałabym wam dziś pokazać kilka niesamowitych według mnie ujęć zrobionych w styczniu przez zaprzyjaźnioną A.M. 
Wszystkie zaprezentowane w tym wpisie zdjęcia zrobione zostały o zachodzie słońca.


Fot.AM

Fot.AM

Fot.AM

Fot.AM

To nie pożar... a zwykły zachód słońca i widok na nasz wiejski kościółek...
Fot.AM

I tu też....
Fot.AM

       Miała ona szczęście mieć pod ręką aparat i znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie, by uchwycić niebo w całej krasie. No i przede wszystkim zgodziła się na udostępnienie ich na mym blogu, za co jej bardzo dziękuję. A że ma ona wiele pięknych zdjęć, mam w planach poprosić od czasu do czasu o nowe materiały do publikacji :) Ona sama zagląda tu na blog posługując się "googlowym"tłumaczeniem na francuski.

******

Merci A.M. d'avoir partagé ces images avec nos lecteurs polonais:)


--------------------
Zdjęcia zrobione przez A.M. o świcie w winnicach można obejrzeć we wpisie z 7 lutego 2013.

Inne trzy niesamowite zdjęcia nieba zrobione przez A.M. można obejrzeć we wpisie z 26 lutego 2013.

11 komentarzy:

  1. Kochana dostaniesz ode mnie takiego kopa... Im więcej wpisów na Twoim blogu tym większa chęć wyjechania z Polski, a że na razie nie mam jak to się dołuję ;/ ;D
    Tak poza tym to piękne zdjęcia! Ostatnie jest najlepsze *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spektakularny sposób wyrażania pochwały :) W pierwszej chwili aż zamarłam..:) i dopiero po sekundzie ochłonęłam z tych emocji. Nie ma co się dołować, bo piękno natury można dostrzec wszędzie dookoła nas:) A życie jest pełne niespodzianek i od nas zależy jak je wykorzystać:)
      Mnie tez to ostatnie zdjęcie najbardziej zachwyciło...

      Usuń
  2. Elles sont magnifiques, ces photos!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia (już wczoraj je sobie oglądałam :)). Najbardziej podoba mi się to przedostatnie :)
    Pozdrawiam Ciebie Niko i A.M.
    O.
    Ps. Czy A.M. prowadzi bloga?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie, ale będę ja do tego namawiać, bo naprawdę ma dużo ciekawych zdjęć do pokazania i pełno wędrówek (np po górach) do opisania :-)
      Pozdrowienia przekażę ...

      Usuń
  4. Ravie de voir ces photos de notre belle région du sud de France! Continuez à nous régaler avec votre blog sur Pologne, Bruxelles, Midi de la France etc...je suis ces notes avec un réel plaisir

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ nieba, jakby dopiero świat powstawał u zarania dziejów; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niebo, tez mi się udaje takie ustrzelić od czasu do czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś absolutnie fantastycznego, zapiera dech w piersiach

    OdpowiedzUsuń